Oldalak

2013. január 19., szombat

Egyesség ;)

Tudom, ez itt még nem a rész, de nézzétek el nekem,mert ezen a héten teljesen be voltam táblázva és örültem ha kitudtam magam pihenni.
És tudom, nem rátok tartozik, meg ki nem szarja le, de ma írtam felvételi tesztet is, szóval egy üzletet ajánlok minden olvasónak.
Minden héten hozok nektek részt, de ezt csakis pénteken teszem meg.Ha pedig pénteken nem raknám fel, automatikusan szombati napon lesz fenn a rész.
Szóval ha tetszik az amit eddig írtam,akkor várjátok meg a pénteki részt, mert az események ha eddig nem indultak be, hát ezután gőzerővel haladnak. :D
Addig is, itt a kedvenc számom a Tokio Hoteltől. A videót nem ők készítették hozzá, hanem Mike Mullerék. Ha tudjátok mi az a cosplay, akkor bírni fogjátok .:D

http://www.youtube.com/watch?v=T3Bn1yJkMWM

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése